Det er blitt lenge siden vi hadde bursdager Erik og meg... han fyller år dagen før meg så feiret vi oss selv på dagen hans med bursdagsmiddag på Bølgen og Moi. Nam nam!
Ekonomisk motståndskraft i en värld som förändras snabbt
for 10 måneder siden

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar