onsdag 28. oktober 2009

bli kjent med: rebekka karijord





Denne damen har et fantastisk navn! I tillegg lager hun kul musikk, og er god å synge også. I dag har hun sluppet sin tredje plate. Og DU bør sjekke henne ut!
Jeg kjøpte hennes første cd for en del år siden uten at jeg visste noe om henne. Jeg kom over den for en femtilapp, syns coveret såg kult ut og fikk en følelse av at det kunne være noe bra... så jeg tok sjansen og kjøpte den. Og det har jeg ikke angret på!
Desverre oppdaget jeg nettopp at hun hadde konsert i Bergen for en uke siden... Litt sent å oppdage det nå. Men hvis du foreksempel er i København, Turku, Stockholm, Paris eller Oslo i løpet av den nærmeste tiden, så kanskje du kan få sett henne der.
(Se forresten så fin hun er på dette bildet her... Jeg liker den skrå luggen. Hadde det ikke vært for at Erik har bedt på sine knær om at jeg skal ha lang lugg en stund, så kunne eg godt ha tenkt meg å skrådd den sånn.)

Ingen kommentarer: