fredag 12. november 2010

made for walking

Foto: www.gardeniacopenhagen.dk
Nesten ett år siden forrige innlegg... og i alle fall ett år siden jeg blogget aktivt. Så da er det kanskje på tide å ta opp bloggingen igjen da kanskje? Vi får se...
Når man ligger strak ut på sofaen i dagesvis med halsbetennelse, som jeg har gjort denne uken, kan mye rart skje i kjede-seg-rusen. Som for eksempel at disse skoene plutselig er på vei i posten. Bare sånn ut av det blå! Tips: Skoene fant jeg egentlig hos Lille Vinkelsko. Men de hadde ikke størrelsen min. Så fant jeg ut at de kunne kjøpes direkte fra produsenten i Danmark - 300 kr billigere til tross for kostnadene med utenlandsfrakt. Jippi!

OPPDATERING: Produsenten var utsolgt. Så nå har jeg bestilt fra en annen dansk nettside. Og da ble skoene 730 kroner billigere enn fra Lille Vinkelsko! Heldig med at størrelsen min var utsolgt der ja....

2 kommentarer:

Jorunn Maria sa...

HVOR har du bestilt fra?? Jeg har allerede slitt ut mine fra Gardenia,skal ha meg et par nye. Vil også ha dem billigere!

Åsa sa...

http://www.stoy-munkholm.dk/

:)

Moms og toll kommer o i tillegg da, men det blir fremdeles flere hundrelapper billigere enn fra lille vinkel.

Klem, må sees snart!