mandag 29. desember 2008

Med sjokolade på innerlommen

Det forrige kompaktkameraet som bodde her hos oss tok kvelden for en tid tilbake. Kjedelig. Det var så greit å ha med seg overalt, og har stått for mange av bildene på bloggen min. Men på julaften kom jammen meg nissen med denne godbiten! Sjokoladefarget kompaktkamera. Så nå blir det forhåpentligvis litt artige bilder her igjen (etterhvert).  Ting tar litt tid bare. Det har vært travle tider, og jeg har fallt ut av vanen med å blogge. Men med nyinnskaffet mobilt bredbånd, og mer enn nok kamera for hånden så burde det bli bedre tider etterhvert!

2 kommentarer:

Ragna sa...

Oh, lekkert, heldig du! Jeg elsker sjokoladefargen :-) Gleder meg til flere bilder på bloggen din!

Åsa sa...

Veldig fint ja! Og bra kamera også :) Lover mer bilder fremover...