tirsdag 30. desember 2008

Snart nyttår!

Etter en runde Absinth-shots fikk vi nye venner på Mungo bar.

I ølhallen fikk vi skrive på veggene.
Hørt i baren: -Seks halvlitere og en sprittusj takk. (Erik.)

Så vi slo oss løs...
(For ordens skyld: Astrid sin kjæreste heter også Erik.)

Kartlesing må til.

Desember i Praha var kaldt!

...jeg fant selvsagt en leketøysbutikk...

Nyttårsaften ble feiret på båt på kanalen, med førsteklasses utsikt til fyrverkeriet over Karlsbroen. På trygg avstand.... De er ganske crazy i Praha og liker å sende fyrverkeri inn i folkemengdene.

Vår favoritt. "Mongo" bar.

Sier seg selv at på et slikt sted MÅ man drikke Absinth...


Nyttårscruise på kanalen. Med festhatter og det som hører nyttår til.

På trikken.


Snart er det enda et nytt år. Årene bare flyr! Hvor blir de av egentlig? Jeg syns jeg nettopp gikk rundt og gledet meg til å feire nyttår i Praha... Men det er allerede blitt 2 år siden vi feiret på kanalcruise der.
(Nok en gang tuller blogspot med rekkefølgen på bildene mine... Jeg ville gjerne lagt dem i kronologisk rekkefølge. Blogspot syns tydeligvis at en litt mer tilfeldig rekkefølge er myyyye gøyere.)

Ingen kommentarer: