søndag 6. september 2009

paradis på jord

Her er litt bilder fra en sensommertur vi hadde til Jotunheimen for et par uker siden. Dette er mitt favorittsted i den norske fjellheimen. Et aldeles idyllisk sted, der jeg er så heldig at mine foreldre, sammen med en vennegjeng, har tilgang på et par gamle stølshus. Jeg har ikke vært der så ofte som jeg skulle ønske, for det er en lang reise fra Bergen, men de gangene jeg kommer meg dit føles det desto mer eksklusivt. Denne gangen var det tre år siden sist, men vi har allerede planene klare for en tur oppigjen i løpet av høsten. Vi hadde nemlig en helt fantastisk helg! Kjempefine turer, god mat og vin og Scrabble på kvelden. Det var meldt litt usikre værforhold, men hele helgen lå skikkelig svarte, tunge skyer – fulle av drittvær – og vaket i fjellene rundt oss uten å komme vår vei. Vi ble til og med godt besøkt av solen. Snakk om hell!

Ingen kommentarer: