tirsdag 15. april 2008

En solskinnshistorie i en droemmeverden


Sitter her og hoerer paa "Greatest hit" av Annie som ligger paa Deezer-radioen paa bloggen vaar. Bra soundtrack til aa skrive om og avslutte en flott dag.
I dag klatret vi helt til moerket senket seg. Da vi hadde pakket sammen tauet og utstyret og slengt sekkene paa ryggen og skulle gaa fra cragget var det blitt saa moerkt at hodelykten var et kjaerkomment innslag paa hjemturen langs stranden.
(Pst ikke si til noen at vi begynte aa klatre like foer det morknet da... det hoeres liksom litt mindre imponerende ut.)
Men to fine ruter ble det altsaa paa oss i solnedgangen. Da vi kom tilbake til stedet der vi bor naa saa stoppet vi ved bassenget, dusjet av oss svette, kalk og myggspray og laag en stund og duppet i det opplyste bassenget mens vi kikket opp paa maanen og stjernehimmelen der opppe mellom palmetoppene. Livet er saa luksurioest om dagen! Og tiden her begynner aa renne ut mellom fingrene paa oss som sanden paa stranden. Saa det er bare aa nyte alt til det fulle.


I morgen skal vi ut og dykke igjen. Denne gangen faar vi dykke sammen da siden vi naa er kvalifiserte dykkere begge to. Gleder meg. Haaper vi ser skilpadde igjen!


Ellers saa fant jeg noe i en artikkel om mote for dem som venter paa "Sex og singellivfilmen".

Jeg skulle oenske jeg kunne oenske meg en saann shorts.... Og jeg ville veldig gjerne tatt de fiiiine groenne skoene ogsaa om jeg hadde faat dem. Saanne shortser har jeg sett masse av i butikkene her. Men jeg har ikke engang giddet aa proeve dem. Jeg er overbevist om at man maa ha lange slanke ben for aa vaere fin i en saann en. Mine er vel ikke akkurat saa tjukke, men de er stutte... Saa jeg lar vaere aa oenske meg en saann en jeg da. For nye ben er tross alt litt urealistisk.


Men bildet kan man jo nyte i alle fall. Og droemme om laaaaange slanke legger



Kos dere hjemme i det fantastiske finvaeret dere har naa, og spar litt av det til neste helg naar vi kommer hjem da :) Massevis av store klemmer fra baade Aasa og Erik!

Ingen kommentarer: