mandag 28. april 2008

Home sweet home


Vi er hjemme igjen! Det var fantastisk deilig å åpne døren inn til leiligheten vår. Begge to ble slått av følelsen av at vi har det jo så fint, og hjemmet vårt er et godt sted å være. Det er vel den beste måten å reise på. Når man har fantastiske opplevelser på reise, og får minner for livet, men man får også opplevelsen av at det er godt å komme hjem. At man har mange gode venner og familie rundt seg som man er glad i og trives sammen med. Og at man er på rett sted i livet og har det godt der hverdagen er. Det er deilig å vite det!

Helgen har blitt brukt til å besøke foreldre og treffe søsken. Og å spise norsk mat! Henholdsvis hjortebiff og lettsaltet torsk. Nam nam! Vi har også fortært ett par grovbrød og store mengder leverpostei og brunost.

Det var kjempestas å treffe min søster igjen som nå er 6 måneder på vei og hadde fått stor og fin mage allerede. Gleder meg helt vilt til å bli tante! Jeg vet at jeg kommer til å få verdens mest nydelige nevø! ;) Og min søster ser så aldeles flott ut med magen sin. Jeg hadde kjøpt to par bittesmå nydelige barnesko til babyen i Thailand, og de vordende foreldrene syns også at de var super fine og coole... Han blir den kuleste gutten i gaten med de skoene der, garantert!



Nå som vi er hjemme igjen, så blir vel dette Åsa sin egen blogg igjen, og det kommer til å handle mindre om reising (av naturlige årsaker) og mere om dagligdagse greier.
Håper likevel vi "ses"!

So we are back home. It was lovely to return to our nice flat and to see family and friends again. The weekend has been spent with our families. And we have enjoyed a lot of typical norwegian food we have been missing. The shoes in the photo I bought as a present for the baby my sister is having in July. Cute aren't they...?

Ingen kommentarer: