mandag 28. april 2008

Klatrerinne

Klatrerinnen


Vi har vært og klatret i dag! Innendørs. Og da vi var nesten ferdige fikk vi telefon med spørsmål om vi kunne hjelpe til med noen skoleelever som skulle klatre og som hadde en lærer som hadde havnet på sykehus. Så det passet jo perfekt i og med at vi allerede var på stedet.
Det var en liten gjeng på ca seks 9-ende klassinger som skulle være med. Og de hadde ikke særlig stor tro på seg selv de fleste av dem. Alle sa de at "jeg klarer det sikkert ikke". Men en etter en så klarte de å klatre den ruten de hadde begitt seg ut på. Enten de nå ledet den eller gikk den på topptau. Og jeg tror de alle sammen syns det var en kjempedeilig følelse å ha mestret noe de ikke trodde om seg selv at de skulle klare. Noen av dem klarte til og med veldig mye mer enn de hadde trodd!! Kjempegøy. Gøy for oss å være sammen med disse kjekke ungdommene og oppleve gleden deres over mestringen, og forhåpentligvis kjekt for dem selv også!

Dagens outfit består av:
Lue: Hittegods på DNS da jeg jobbet der.
Solbriller: HM i fjor
Sjal: Vero Moda tror jeg
Arcteryx fleece: Fikk av Erik til jul
North Face Boblevest: Hudy Sport, Praha
Rosa Lakkbelte: 70 tallet, fra min far sin butikk. Noe vi fant i en eske stuet bort på lageret en gang. Masse 70 tallskatter!
Bukse: Promod, Siam Senter Bangkok (Promod.com)
Nike sneakers: Nike butikk Siam Senter, Bangkok

Ingen kommentarer: