onsdag 30. april 2008

Julie Ege er død


Den norske Bond-piken og tidligere modellen Julie Ege har tapt sin kamp mot kreften og er død.

I et intervju om hennes situasjon som brystkreftrammet uttalte hun en gang noe som jeg syns er fantastisk godt sagt. Jeg har lyst å sitere henne her og samtidig oppfordre folk til å støtte kampen mot brystkreft.


Støtt kampen mot brystkreft
"- Det overrasket meg da jeg fikk brystkreft, at jeg som var så tøff, skulle bli så jævlig redd for å dø. Når jeg gikk og la meg, fikk jeg svelgeproblemer og måte sette meg opp i vill panikk. Jeg var redd for å drukne. Jeg var redd for å gå glipp av resten av livet.
Hvis du ikke er religiøs, tror du alt blir borte når du dør. Jeg blir jævlig forbauset om det er et liv etter døden, og jeg har jo et hyggelig liv. " Julie Ege
Godt sagt Julie. Jeg blir også utrolig forbauset om det er et liv etter døden, så vi må jammen passe på å kose oss og leve mens vi gjør det! (Så får vi jo heller ta en draberlig fest hvis det mot formodning skulle vise seg at vi tok feil...)
Kondolerer til familie og venner.

Ingen kommentarer: