mandag 23. februar 2009

litt prat om mat

 Foto: Mari Svenningsen for opplysningskontoret for kjøtt, Matprat.no
Jeg har litt dilla på matprat.no. Der er utrolig mange fristende retter når man er tom i hodet og trenger ideer til middagen. Du kan faktisk sende oppskriften direkte fra matprat.no til noens mobil, grei måte å sende avgårde dagens handleliste...! Jeg liker dessuten godt at de har delt inn i foreksempel raske retter, sunne retter og retter fra hele verden. Jeg har planer om å prøve meg på disse vårrullene en dag jeg har god tid. Men i dag blir det en sunn skinkegrateng med salat til tenker jeg.
En annen fin-fin ting med matprat.no er at det er lov å bruke de fine bildene deres når man blogger. Faktisk kan alt materialet på sidene brukes fritt. Så lenge de blir omtalt i gode ordelag og man husker kildehenvisning. Kjekt!

Ingen kommentarer: