torsdag 5. februar 2009

tannløs i snøen

Fra balkongen min nettop nå Foto: privat
Nå skal jeg kle meg godt i varme klær. For her i Bergen har vi en nydelig vinterdag ute! Så skal jeg dra til tannlegen for å trekke en tann. Auuu... Gruer meg litt til det ja! Det er altså fare for at det blir strak ut på sofaen med tv-titting og nettsurfing resten av dagen. Mulig det drypper inn et blogginnlegg til i dag da. 

I kveld klokken 20.00 må dere se Kjersti Bergesen sitt innredningsprogram Tid for hjem på TV2. For i dag kommer det hjemmet jeg sydde gardinene til, hvis noen husker det? Huset de pusset opp var helt aldeles fantastisk, med nydelig utsikt til Fanafjorden og slottet på Gamlehaugen. Jeg skal i alle fall se det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til med tannlegen idag da...
Hvordan går det forresten med husbyggerprosjektet?? Og studiet?? Lenge siden oppdatering på den fronten.
Skal prøve å få med meg tid for hjem idag...

gullfisk sa...

Har tenkt å spørr deg lenge om ka tid me sko få se gardinene dine på tv, men glemme det alltid.. eg ska def få d m meg:)

Jorunn Maria sa...

å nei. programmet er akkurat ferdig, og jeg fulgte bare sånn halvveis med .. fikk ikke sett gardinene. skulle lest bloggen litt før. men la merke til at det var høyt under taket der, lange gardiner eller? :) hvordan føles kjeften? gikk det greit hos tannlegen? klemm!

Anonym sa...

STEIKJE FINE GARDINE!