søndag 15. februar 2009

tiddelibomtur

Hemsedal forrige helg. Foto: Privat
I dag skulle jeg vært på fjellet og stått på ski, som forrige helg. Men i går fikk jeg en skikkelig ME-smell. Da jeg kom hjem etter tur til Fløyen med Helen, var jeg fullstendig pumpet. Som om vi hadde besteget Mount Everest. Jeg måtte takke nei til festeligheter og ja til sofa, og det var så vidt jeg fikk i meg mat før resten av kvelden var historie. Derfor måtte jeg også si nei til både fjelltur og bassengmoro i dag.

Om gårsdagen: Bergen er i snøekstase. Veiene opp mot toppen av Fløyfjellet var fulle av mennesker i alle aldre som akte eller stod på ski. På toppen ble det lang skravlepause i den fine kafeen der. Det er ingen tvil: Jeg er altfor sjeldent på Fløyen, drikker for sjeldent varm kakao med stivpisket krem og det blir altfor lenge mellom hver gang jeg ser Helen!

1 kommentar:

Anonym sa...

AGREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Storkoste meg masse og håper du er i bedre form nå!
:-) stoor klem helen