onsdag 19. november 2008

Onsdag



Dagene flyr! Vi holder på med en stor analyseoppgave på skolen, så i dag venter jeg besøk av John Inge og Elin. Vi har lest side opp og side ned med artikler. Nå skal vi prøve å komme frem til en konklusjon om hvordan avisene behandlet Dung-saken.

I går fikk vi uventet tidlig fri fra skolen. Jeg endte opp med å rusle litt rundt i byen. Når sulten tok meg var jeg rett ved Madam Bergen, som i følge seg selv, lager hjertegod fiskemat. For 35 kroner fikk jeg en sandwich med varme, gode fiskekaker og et fantastisk godt urtesmør på. De har flere forskjellige burger-varianter også. Og suppe for 25 kroner. Fantastisk godt og mye sunnere enn så mye annet man stapper i seg når man skal ha et kjapt måltid....

Etter det traff jeg tilfeldigvis kjæreste Maria mi. Så vi endte opp med en kjempekoselig formiddag med litt shopping og mye kaffeslarving.

Endelig fikk jeg kjøpt meg de Viking støvlene jeg lenge har hatt planer om. I Bergen må man bare være godt skodd. Selv om jeg hadde et par gummistøvler fra før så måtte jeg ha et par nye. De gamle er blitt så trang rundt leggen... Hvilket altså egentlig betyr at jeg har lagt på meg rundt leggen. Hvorfor kan ikke jeg legge på meg et normalt sted? Et sted det ville sett bra ut liksom... Kunne lagt litt på meg på puppene og på rumpen foreksempel. Ikke på leggen!

Jeg lover å snart komme med noen bilder igjen. Det blir litt kjedelig dette her med bare masse tekst og youtubeklipp... Beklager. Skal skjerpe meg veldig snart.

Ellers byr jeg på enda en av mine favorittlåter. Det er Virgin State of Mind med K's Choice. Fant ingen originalvideo, her er låten lagt på klipp fra den omstridte, men utrolig gode, filmen Lolita fra 1997... Enjoy, og ha en fin onsdag!

Ingen kommentarer: