fredag 17. april 2009

om fire uker

Foto: joka2000

Foto: mskogly



Foto: Joi

Foto: Gustty

Foto: Heart of Oak 
Alle Bilder fra Flickr Creative Commons

Ja, du har gjettet rett. Om fire uker reiser vi til Japan. Det vil si at om fire uker så ER vi i Japan. Erik kom over noen b-b-billige billetter, så vi bestemte oss for å unne oss en liten vårferie. Jeg gleder meg noe helt vilt! Nå nærmer det seg såpass mye, at det er på høy tid at vi begynner å planlegge reiseruten, booke hoteller og denslags. Kjenner jeg får et snev av reisesyke bare ved å skrive om det. Sommerfugler i magen og gledesfølelse. Det trengs akkurat nå! Er litt lei i øyeblikket... (Innlegget er moderert.)

2 kommentarer:

Therese sa...

Skal døkke til Japan. Misunneleg:)
Deilig da. Lenge døkke skal være der da?

Åsa sa...

Halvannen ukes ferie :) Er vel nok det i et såpass dyrt land. Gleder meg veldig. Nesten litt misunnelig på meg selv faktisk ;)