lørdag 4. april 2009

lite livstegn


Påsken i fjor ble tilbragt i den Thailandske fiskerlandsbyen, med det fantastiske navnet; Prachuap Khiri Khan. Vi var på Thaiskyfestival, hoppet fallskjerm, spise god mat og koste oss. Her er jeg først på vei inn i Hueyhelikopteret og deretter på vei utigjen...
Foto: Erik

Det har vært lite livstegn her inne i det siste, så jeg tenkte jeg fikk opplyse dere om at jeg fremdeles lever i beste velgående. 
I Bergen har vi nydelig vær i dag. Erik har tatt seg en tur til Voss for å hoppe fallskjerm og nyte solen. Jeg har slappet av hjemme. En kamerat av oss jobber et år som FN-observatør i Sudan og er hjemme på påskeferie nå. Hans og hans kjære disket opp med middag og noko attåt i går og før vi visste ordet av det var klokken blitt seks på morgenen. Deilig å kunne ha en litt rolig dag etterpå da!

Nå er det snart påskefjellet som gjelder. Men før det, en romantisk middag for to i kveld. God påske alle sammen!

OPPDATERING: Har akkurat sittet her og lest det jeg skrev fra turen til Thaisky i fjor. Gode minner! Du finner det her, her og her.

Ingen kommentarer: