fredag 24. april 2009

sweet as!

Jeg ønsker meg ny hjelm. Egentlig så trenger jeg en helhjelm som beskytter ansiktet når man hopper formasjoner sammen med mange mennesker. Men jeg har mye mer lyst på en ny halvhjelm som kan brukes både til ski og fallskjerm. Sweet-hjelmen over her passer ganske så perfekt til fallskjermriggen min, som har nesten de samme fargene (her demonstrert på Erik sin rygg): 

Det kule med Sweet Protection er at det er et norsk firma, fra Trysil. De lager drittøffe hjelmer og annet sportsutstyr. Siden oppstarten i 2000 har de allerede rukket å bli skikkelig populær. Både i skibakken og på andre arenaer for ekstremsport ser man mye Sweet-utstyr. Jeg liker særlig godt Rooster-hjelmene deres. Både de vanlige og limited edition. Erik fikk en av meg til jul for noen år siden. Nå kjenner jeg det snart er på tide å skaffe seg en selv også! Men hvilken farge skal jeg velge? Lys grå er jo også fint, og den hvite er fin, mens lilla er trendy...

Ingen kommentarer: