lørdag 9. mai 2009

reisebeberen stiger

Disse kom i posten i går. Bare fem dager til vi drar nå. Spent! De første dagene blir vi i Tokyo. Etter en liten leterunde på nett satte vi til slutt hale på grisen, og valgte dette hotellet. Ser herlig kitsch ut og får gode anmeldelser på tripadvisor. Tripadvisor er forresten genial hjelp når man skal ut på reise. Der finner du hotellanbefalinger for hele verden, og alskens andre tips og råd. Jeg er en svoren tilhenger når jeg er (eller skal) ute på tur.

2 kommentarer:

mariann sa...

Og nå bare 3 dager igjen. Så spennende med Japan, gleder meg veldig til reisebrev :-) eller rapport når dere er hjemme igjen. Tusen takk for mange fine blomstertips, det heller nok mot margeritter. Jeg skal sjekke ut disse kassene nærmere, ev forhøre meg på hagesenteret hvordan jeg gjør det med jorden.. hvor mye luft har du mellom blomstene?? 10 cm passe??

Åsa sa...

Takk for det! Gleder meg veldig :)

Svarer deg ang blomster på din blogg jeg.