søndag 3. mai 2009

stolen love

Foto: Åsa
Min kjære var bortreist på valentinerdagen i februar, men hadde ordnet med blomsterleveranse til meg. Kjempekoselig! (Jeg forventer ikke noe den dagen, da jeg ikke er noen stor tilhenger av at de amerikanske skikkene blir importert av den norske handelsstanden. Likevel: Jeg elsker å få blomster, uansett hviken dag det er!) Men jeg var ikke hjemme da de ble levert, så damen fra blomsterbutikken hadde hengt dem på dørklinken inn til leiligheten. Der var de ikke da jeg kom hjem. Noen må ha sett sitt snitt til å få med seg hjem noen fine blomster, og jeg fikk altså ingenting. Erik var passelig forundret over at jeg aldri ringte ham for å takke, så han ringte meg tilslutt for å spørre om jeg ikke var glad for blomster, og da ble hendelsen oppklart. Men på torsdag kom det en ny leveranse. Som plaster på såret. Og da var jeg hjemme og fikk tatt i mot dem selv. Det er kjempekoselig å få blomster eller små gaver når man ikke venter det!

Ingen kommentarer: