lørdag 19. juli 2008

Au! Spørsmål som gjør vondt...

Foto: Privat
Nå skal jeg tenke veldig hardt fremover. Jeg har nemlig fått studieplass på Bachelorprogram i offentlig organisering og leiing på UiB...
Studiet i offentleg organisering og leiing tek sikte på å gi kunnskap om verdigrunnlag, organisasjonsformer, omstilling, modernisering og fornying i offentleg sektor, og om effektar og implikasjonar av administrative reformer og omstillingsarbeid.
Hmmm tja...? Vil dette føre til "drømmejobben" mon tro?
Får litt angst av tanken på studier. Det er tross alt noe sånt som 10 år siden jeg sist satt på en skolebenk, og da jobbet jeg egentlig mer enn jeg studerte... (Heldigvis for meg jobbet jeg på teateret og faget jeg studerte var teatervitenskap, så jeg klarte på mirakuløst vis å komme meg gjennom og oppnå litt bedre enn laud.)
Men det kan jo tenkes at jeg vil like det veldig godt. Kanskje er det veldig spennende.
Tenke tenke tenke. Elle melle deg fortelle skipet går ut i år rygg i rand to i spann snipp snapp snute - du er hva? Ute eller inne?
En gul knapp virre virre vapp du slapp! Eller...?
Bildet er fra settet på innspillingen av "Falne Engler". En morsom jobb med en fantastisk god dekoravdeling bestående av fra venstre: Fredrik, Kedy, meg og Lise. Nå vil jeg drive med noe annet... Men hva??

Ingen kommentarer: