tirsdag 1. juli 2008

Gratulerer Bernt og Wenche!

I går kom den fantastiske nyheten om at fetter Bernt og samboer Wenche hadde fått en liten gutt! Et under av en lillebror til Cecilie og Marita. Hvert eneste lille barn som blir født er et stort mirakel i seg selv. Men jo nærmere en står dem, jo større blir det. Og vi snakker ikke om hvilken som helst fetter her. Men han som bodde hos oss, og var en del av familien vår under årene på videregående. Han lærte meg å kjøre moped, jeg gikk på noen av de første festene mine sammen med ham, det ene året han var eldre enn meg gjorde han til min store helt helt fra vi var småunger -han var den storebroren min søster og jeg aldri hadde. Da er det ekstra stort med et lite barn. Det er nesten en liten nevø!
Og om bare en måned er det min søster som står for tur! Det blir to små "nevøer" på veldig kort tid! For en fantastisk verden det er.
Velkommen til verden lille prins!

Ingen kommentarer: