tirsdag 15. juli 2008

Litt som meg?

Photo: Svt.se

Photo: about.com

Nå skal jeg straks spise oliven og se "Litt som deg" (eller lite som du som den heter på svensk) på NRK1. Herlig serie, som jeg desverre bare har fått med meg noen av episodene på. Må visst prøve å finne ut om man kan se den på nett eller kjøpe DVD så jeg får sett alle episodene til slutt. Den er bare så bra!!
Oliven likte jeg ikke før en søndagskveld jeg ble så grusomt sulten da vi var en kjapp tur innom en bar... Det eneste spiselige som stod på menyen var oliven. Ikke helt fornøyd med det tilbudet, men slo til likevel. Måtte jo prøve å stille sulten... De var digre, grønne med paprikafyll, akkurat passe salte og veldig kjøttfulle. Jeg spiste et digert glass helt alene. Nå spiser jeg dem som snop.
Sånn kan det gå.

Ingen kommentarer: