mandag 30. juni 2008

Karianne I love you!!

Det er ingen ting som er så kjekt som å få post! Og da tenker jeg ikke på regninger eller reklame, men ordentlig P-O-S-T! Brev, pakker, postkort, julekort -alt som er litt koselig og personlig. I dag så er det sjeldnere og sjeldnere man finner denslags gledesspredere i den grønne kassen annet enn hvis man har bestilt noe på postordre...
Men i dag fikk jeg pakke! Og det helt aldeles uventet! Jeg kom hjem fra jobb, og litt uinspirert stakk jeg hånden nedi kassen, og der kjente jeg noe litt mykt og litt større enn et brev... så rart! Jeg tenkte Erik måtte ha bestilt noe på nett, for jeg har ikke det. Litt spent var jeg da jeg dro den ut så jeg kunne se hvem det var til. Og så var det til meg!!! Helt fra Australia-landet!!!! Jeg ble helt ekstatisk, og hoppet opp trappen og inn døren. Jeg løp inn i stuen og ville rive den opp med en gang. Men så i et genialt lite øyeblikk tenkte jeg at jeg skulle ta av meg skoene og ytterklærene og roe meg ned, lage en kopp te og sette meg ned og nyte øyeblikket. Spenningen. Jeg ante jo ikke hva det kunne være. Og det er jo så sjeldent man har sånne øyeblikk... Det varte ca et sekund, så tok fornuften overhånd. Jeg rev opp pakken i fyr og flamme. Og hva finner jeg der? Jo en lilla Aussi-strømpix!! Og et koselig brev fra Karianne. Hurra!
Karianne og resten av den herlige familien Skåre (pappa Henrik, og undercoveragent-spiren Aurora 3 år) traff vi på Railay i Thailand i vinter. Familien var på vei (via en 3 måneders Asia-rundtur) til Australia hvor Karianne skal ta en master i kultur- og ledelses studier. Vi hadde noen fantastisk hyggelige dager sammen før de måtte fortsette eventyr-ferden sin. Siden den gang har vi vært feisbukkvenner. Midt i Mai kommenterte jeg et bilde av fantastiske Karianne og ei studie-venninne som begge hadde sånne superfine lilla strømpebukser på seg. Det har hun husket og plutselig sendt meg en!
Er ikke verden bare fantastisk da? Jeg ble i alle fall utrolig lykkelig for at jeg er så heldig å bli kjent med sånne skjønne mennesker! I love you Karianne, du har gjort livet enda litt mer verdt å leve!
(Gleder meg til å ta noen bedre bilder med strømpebuksen på og ordentlig kamera. Kamera er på en aldri så liten Vossatur, men kommer hjem om noen dager.)

Ingen kommentarer: