tirsdag 10. juni 2008

Steng innsynet ute med søte planter

Jeg ønsker meg denne vindusfilmen til kjøkkenvinduet vårt. For å hindre så mye direkte innsyn fra fortauet rett utenfor. Veldig søt syns jeg! Den kommer fra innreda.com og det var Grrly som tipset meg om den i vinter. Har enda ikke bestillt den. Den blir litt dyr fordi man må betale toll og moms og ganske høy frakt når man handler fra dem, fordi vi ikke er EU medlemmer. Derfor har dette innkjøpet blitt litt utsatt. Til fordel for Asia-turen og annet som var mer prekært. Men jeg er skikkelig lei av innsynet, så i løpet av sommeren en gang SKAL den i hus!
HURRA HURRA, jeg fant nettop ut at den selges fra norsk nettbutikk shoporama.no. Da blir den omtrent halve prisen! Jippi, da blir det ikke lenge til jeg bestiller den nei!

Ingen kommentarer: