torsdag 26. juni 2008

God mat og godt selskap!





Ligger her og hører på Ylvisene på radio igjen. Fremdeles ikke frisk. Men i går kveld var vi en tur på Sotra på besøk til min søster og svoger som er på hytten. Gutta dro og koste seg i klatreveggen. Jeg (syk og slapp) og min søster (høygravid og bekkenløsning som stadig forverrer seg) var den blinde og den halte som laget middag. Grillmiddag. Rødvinsmarinert lammefilet, grillribber, salat og grillde potetet. Potetene var kuttet i tynne skiver, oppå dem lå masse oppkuttet løk og sopp, en klatt smør, salt, pepper, noen hvitløksfedd og litt grillkrydder. Alt dette pakket inn i folie og rett på grilen. Det ble nam nam nam!! Anbefales. 
Glemte å ta bilder. Helt utilgivelig jeg vet. 
Legger ved et par bilder fra en dag tidligere i vår da jeg og Erik hadde oss en tur i klatreveggen.

Ingen kommentarer: