torsdag 26. juni 2008

Skummende morro

Bildet er ikke av meg, det har jeg derimot funnet på www.jamd.com

Det som nettop skjedde meg er ganske morsomt. Jeg stod i dusjen med håret fullt av shampoo og plutselig var det så lite trykk på vannet. Det gikk bare få sekunder så var det ingen ting vann lenger. Der stod jeg da, kliss blaut og full av såpeskum. Herlig! Så gikk det opp for meg at det måtte være naboen som hadde stengt vannet siden de pusser opp badet oppe hos seg. Jeg hadde ikke særlig lyst å tusle ut i håndkle, bare ben og håret som en skumtopp, så jeg ringte Erik som hadde nummeret til naboen, så ringte han naboen, og like etter kom vannet tilbake og jeg kunne gjøre meg ferdig.  Fantastisk!
Stakkars naboen, han hadde banket på først for å si fra. Problemet var bare at det hørte jo ikke jeg, for jeg stod jo i dusjen. He he! Heldigvis syns jeg sånne episoder er ganske morsomme. Litt krydder i hverdagen kan man si.
(Jeg har vært oppe hos naboen og sagt fra at jeg er ferdig så nå er vannet stengt av igjen. Med min tillatelse.)

3 kommentarer:

fru Aadalen sa...

Hihi! Så morsomt!! :)
Selv hadde jeg også litt krydder i hverdagen i går..jeg er ganske lav og stod og hoppet etter melposen som står lengst opp i skapet..(gadd jo ikke hente stol, det hadde jo tatt 7 sekunder mer!) og vips så fikk jeg ned melposen..over hele meg..og benken og gulvet:D Så der stod jeg da, hvit, alene og med veldig latterkrampe. Heldigvis bor støvsugeren i kjøkkenskapet! :D

Åsa sa...

Ha ha, så du hadde en liten "operasjon hvit snø" helt for deg selv. Morsomt. Ser for meg scenarioet. Typisk meg også å prøve å nå noe med fingertuppene isteden for å bruke en stol. Nå har jeg kjøpt en liten krakk med to trinn fra ikea som står rett utenfor kjøkkenet HELE tiden, nettop for å prøve å unngå sånne situasjoner som du kom opp i. Dessuten har jeg mel og lignende i skuffene ;) Men singlende glass fra øverste hylle er jo heller ikke morro!! Håper det gikk bra med deg og at du fikk ryddet opp etterpå. Mel går jo liksom inn i ALT...

fru Aadalen sa...

Vel..min sånn IKEA-krakk står PÅ kjøkkenet..hehe..sånn ca 3m i fra..:p