onsdag 4. juni 2008

Om post, premier, hell og lykke...

dagens postkasseinnhold
Juhuuu, for noen dager siden vant jeg en konkurranse på bloggen til annema. Og så ble jeg lovet en neglelakk i posten som premie. I dag fikk jeg brev i posten med TO neglelakker! En knall rød som ser veldig feminin og fin ut og en utrolig tøff sort metallic aktig med litt glitter i. Jaaaa, jeg gleder meg til å prøve de! Jeg føler meg litt heldig. Jeg vant jo også billett til Jo Strømgren forestillingen på Festspillene, så bitte litt hell har jeg fortiden tror jeg. Og det er jo bra, for neste fredag er det jo fredag den 13. og jeg skal til lege. Ha ha, det må vel være mange som nekter å ha legetime den dagen eller....? Livredde for å få dårlige nyheter fra doktoren. Men jeg satser på at lykken står den kjekke bi fortsatt en ukes tid ja.

Ingen kommentarer: