mandag 16. juni 2008

Stakkars meg

Syk. Har sovet og slappet av fra jeg kom hjem fra jobb. Feber og halsbetennelse. Huff. Orker ikke en gang noe særlig nett. Kanskje jeg er litt bedre i morgen? Feberen sier helt klart: Bli hjemme fra jobb og ligg under dynen. Det betyr å dra dynen med seg inn på sofaen i stuen og se gjennom alle de filmene der jeg har sovnet et lite stykke uti mens Erik har sett dem ferdig. Perfekt aktivitet for en sånn dag. Man må jo se det positive i situasjonen.
Dette er forresten en av mine dummeste uvaner. Å sovne fra skikkelig gode filmer. Faktisk til en sånn grad at min svoger måler om filmen er god etter hvorvidt jeg sovnet... "Sovnet Åsa? Ja da er den nok veldig bra!" Hallo, så utrolig upraktisk... Hvorfor kan jeg ikke heller bare sovne fra dumme filmer som american pie, Alle elsker Mary og sånt crap og heller klare å holde meg våken gjennom strålende mesterverk? Kanskje jeg har en skap-fan i meg som egentlig bare liker dårlig amerikansk masseprodusert humor-dritt!??
Minnebrikken fra kameraet som var med på tur i helgen er også syk stakkars. Den befinner seg nå på data-sykehus. Vi håper at de på Fana Optikk/Elite Foto klarer å få den frisk med sine recoveryprogrammer. Pliiis!

Har noen andre bilder på lur. Skal derfor prøve å orke noen innlegg i morgen. MED bilder. Så blir det ikke så kjedelig. Ikke bare mitt mas mas mas.

3 kommentarer:

fru Aadalen sa...

Haha! Det der gjør jeg også! Jeg har enda ikke klart å se hele Gudfaderen...

fru Aadalen sa...

God bedring forresten! :)

Åsa sa...

Takk!!