tirsdag 24. juni 2008

Jeg ønsker meg sol!





Det trofaste husteltet. Sommerhytten på Voss.
Lunch i nærøfjorden. Egg og bacon på primus
Tre fallskjermer som flyr og en wingsuit (vingedress) som fremdeles er i frittfall.




Erik hoppet fallskjerm fra vingen på et seilfly på ekstremsportveko 2007. Et tysk TV-team fulgte ham med helikopter hele veien. Det såg ganske tøft ut der de sirklet rundt han mens han fløy.





Jeg pakker fallskjerm. Helene ser på. Slaraffenliv på fallskjermklubben på Bømoen, Voss.

Lite knippe bilder fra Ekstremsportveko 2004, 2005, 2006 og 2007

Sol, sol kom igjen
solen er min beste venn
vekk med skyer, paraplyer
hold nå opp å regne!

Snille, snille sommeren kom tilbake til oss!

Ikke det at det har gjort så stor forskjell for meg de siste dagene, men jeg tenker nå litt på alle andre også da. For min egen del har det vært bedre å være syk når det er drittvær enn det hadde vært dersom jeg satt inne og gikk glipp av sommeren der ute.
Men nå er det ekstremsportveko på Voss denne uken også. Så planen var å dra opp dit til det stakars husteltet vårt som står der oppe helt alene og forsømt. Hoppe litt fallskjerm og gå på konsertene i helgen.
Nå spørs det. Fallskjermhopping, festing og teltliv er nok ikke verdens beste kur for forkjølelse. Særlig ikke når det er kaldt og vått ute.

Snufs!

Ingen kommentarer: