søndag 22. juni 2008

Musikken /lyden på bloggen min

Husk på at du kan slå av lyden på Deezer Radioen min. Hvis du ikke liker musikken min, eller du vil se en you tube video jeg legger ut på bloggen eller hvis du liker å ha det stille rundt deg mens du leser blog...
Dezer Radioen er den rosa firkanten på venstre siden av bloggen.
Helt øverst ser du hviken låt som spilles nå, under det kan du trykke fremover eller bakover i låtene, sette den på pause eller styre lyden opp og ned. Vil du slå lyden helt av så trykker du på det lille høytalersymbolet.
Jeg skifter til stadighet hvilke låter som ligger på radioen og hvilke rekkefølge de kommer i, så hvis du hører en låt du liker men ikke finner ut av hva det er, eller hvis du har andre spørsmål rundt musikken på bloggen, bare spør meg så skal jeg nok svare!

Ingen kommentarer: