tirsdag 24. juni 2008

En unnskyldning helt på viddene

Beklager at bloggingen blir litt lite personlig innimellom nå disse dagene. Jeg er fremdeles kraftg forkjølet og utslått. Orker ikke så mye annet enn å kikke litt på TV, surfe nett og høre radio. O-fag med Ylvis-gutta har blitt min nye favoritt. Jeg lærte også her en dag at dersom du ikke har mulighet til å få de med deg på dagtid kan du høre dem på nrk.no sin nettradio når det passer deg! Disse fantastiske techno-tider... ...og meg som sliter med å henge med... jeg blir gammal gammal gammal, det surrer oppi hodet mitt hver gang jeg oppdager sånne fantastiske muligheter eller andre ting som ALLE andre vet om bare ikke jeg. Heldigvis for at hver gang jeg sitter der med et digert spørsmålstegn over hodet så viser det seg som oftest at dette er noe Erik har full kontroll på. Heldig for meg at jeg har noen som holder meg litt oppdatert på verden jeg lever i.
Ja, nå sklei det litt ut her. Det var også meg som skulle øve meg på å skrive korte innlegg med korte og konsise setninger ja. Det bærer jo litt galt av sted nå da. For jeg skulle jo egenlig bare si det at det er lite å skrive om her hjemme fra. Her skjer ikke stort spennende å skrive om. (Men jeg hørte at naboene lo veldig mye og veldig høyt i går, så noen har det tydeligvis gøy her i huset i alle fall.) Dermed så blir det å poste litt musikk og annet morsomt og inspirerende som jeg kommer over på surfeturene mine på verdensveven. Håper i det minste noen har glede av det.
Så lover jeg mer bilder og personlige innlegg når jeg er frisk og ute i den store vide verden igjen. Hvilket bare MÅ bli fort. For nå er jeg så utrolig lei av dette! 

Ingen kommentarer: