onsdag 4. juni 2008

For ei røre!!



Jeg bare elsker disse alternative lysekronene fra michael mchale! Fantastisk stilig måte å resirkulere gamle rør på. Dessuten elsker jeg tanken om å kombinere et objekt forbundet med overklasse, overdådighet, status, luksus og det noen vil synes er vakkert -med noe som de fleste ser på som skrap, kloakk, skit eller gammalt industrielt avfall.
Sånne ideer treffer meg midt i solar pleksus! Så er jeg umiddelbart solgt. For meg er produktet som en opplevelse. Kunst. Med. Mening.
Ja ja ja ja takk, jeg tar gjerne en sånn. Eller to!!
Eller så kan man jo innbille seg at man kan lage en selv. Men sånne store vyer om DIY (Do It Yourself)-prosjekter har ofte en tendens til å ende opp som NDIY. (Never Did It Yourself...) Men det er alltids lov å drømme om at kanskje en dag... så enten vinner man i lotto og kan kjøpe alt man drømmer om, eller så kanskje man klarer å lage noe like vakkert selv!
Ha en fin kveld og natt.

Ingen kommentarer: