lørdag 10. januar 2009

but still I love this shit

Fra en reklamekampanje for å vise hvor trendy Ikea er, tror jeg.
Ikea i Bergen har ikke hatt inne Ribba bildehyller i hvitt på lenge. I alle fall ikke hvis informasjonen på nettsiden stemmer. Har de sluttet å ta dem inn mon tro? De passer ikke i sort på mitt kjøkken, og jeg gidder bare ikke male dem. Trenger noen til å lage krydderhylle.
Når skal de komme med nettbutikk forresten? Det forundrer meg at de ikke har gjort det for lenge siden. Det er sånne ting som er så rart med møbelgiganten. De skal liksom være i front, og være trendy og oppdaterte, men på enkelte områder så henger de bare så sinnsykt langt etter. Jeg er en absoltt Ikea-fan, men da jeg jobbet der i ni måneder ble jeg ganske sjokkert over hvor sidrompa bedriften på mange måter er. Foreksempel tror jeg ikke de helt har forstått omfanget av den dataverdenen vi lever i.

Ingen kommentarer: