tirsdag 6. januar 2009

Fornøyelig dag!

Foto: Tatt av min kusine Ingrid 
Siden blogginnlegg uten bilder ofte er litt kjedelig, så legger jeg ved dette fra 1. nyttårsdag på fjellet. Vi hadde en super dag da også!

Dagen i dag har vært bra så langt. Snøen i Bergen har blitt til klink is, og oppå isen har det regnet som bare nøkken. Med andre ord er det sinnsykt glatt, og mer eller mindre helsefarlig å bevege seg utomhus. Men jeg har overlevd. Så langt.
I dag har jeg:
* Vært på seiletur med bilen. Klarte med nød og neppe å unngå å krasje i en annen bil, en mur og deretter et gjerde. Fornøyd!
* Håpefull dro jeg tilbake til mobilbutikken, og følte meg ganske teit da jeg spurte om å få bytte den nye telefonen fra i går. Men mannen i butikken var blid og snill og siden jeg ikke hadde åpnet pakken en gang var det ikke noe problem. Fornøyd!
* Stakk innom Cubus for å se om Jorunn var på jobb, og si godt nytt år i så tilfelle. Jammen var hun ikke der, og skulle akkurat til å gå til lunch. Dermed ble det en skravletur på cafe med henne. Super fornøyelig!!
* Kjøpt et nytt palestinaskjerf, siden jeg ikke finner noen av de tre jeg en gang i tiden hadde. Fornøyd!
* Kom meg helskinnet hjem og fikk parkert bilen et sted uten is. Fornøyd!
* Har nå fått startet opp den nye telefonen, og ringt mine to første samtaler på en del dager. Fornøyd!

Nå skal jeg vaske litt klær og diverse annet. I ettermiddag er det fakkeltog i byen. Ha en finfin dag alle blogglesere!

Ingen kommentarer: