mandag 5. januar 2009

Ny telefon til besvær

Nokia 6500 Classic
Dette er typisk... Når jeg tror jeg skal ha en bloggpause så blir det ikke sånn. Når jeg føler jeg bør blogge mer, så mister jeg inspirasjonen. He he.
Jeg har kjøpt meg ny mobil. Men jeg tør nesten ikke å si det. Dette er årsaken til at jeg virkelig haaaater å kjøpe dingser. Jeg er så livredd for at jeg har gjort et dårlig kjøp. Så jeg kom selvsagt hjem og gikk rett og sjekket internettet. Hva fant jeg? Jo, den mobilen jeg til slutt valgte får dårlige kritikker på mobiltestesider. Åh, sukk, og hjelp, og akk o' ve! Det er så typisk det.... Jeg stod og veide for og imot mellom den og en som var noen hundrelapper billigere. Og skal jeg tro testene, burde jeg gått for den billigste. Det er rett og slett shit! Jeg har ikke satt den til lading enda, fordi jeg vurderer om jeg skal gå tilbake i butikken i morgen og prøve å bytte den i den andre. Får man det mon tro?
Akkurat nå syns jeg at jeg er ganske teit....

Ingen kommentarer: