torsdag 15. januar 2009

Elenita

Foto: Bildet har jeg funnet på Elenita.no,
og håper at det er ok at jeg låner det.
19 år gamle Lena har vunnet konkurransen Årets Moteblogg 2008 med bloggen sin Elenita. Jeg har ikke fulgt med på konkurransen, men ble interessert da jeg leste litt om henne på Sense of Style. Hun startet å blogge fordi hun lider av CFS/ME. Hun har skrevet et innlegg om sykdommen sin her. Jeg kjente meg veldig igjen i det innlegget! Ellers så sier hun at hun først startet å interessere seg for mote for litt over et halvt år siden. Det er artig å se utviklingen i stilen hennes bare fra de første innleggene i Mai 2008 og til nå i dag. Hun har nok et innebygget blikk for det visuelle og kreative, men hun er også et bevis på at kreativitet kan læres! Gratulerer med seieren!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Åsa, det venter en award til deg i bloggen min :-)