søndag 18. januar 2009

som naglet til jorden

Jeg syns det gjør skikkelig vondt å gå på høye hæler over lengre tid. Men disse er utrolig tøffe, og jeg er fristet... Hva syns du. Kan man gå i et bryllup i disse skoene? Eller blir det liksom litt for rocka? Jeg kunne i alle fall veldig tenkt meg dem. Sammen med en enkel sort kjole foreksempel. Hmmmm. Drømme....
Oppdatering: Tenkte ikke sort kjole i bryllup altså, he he. Men jeg tenkte at skoene kunne brukes til mer enn en anledning, og at det ellers kunne være fint med en enkel sort til. 

4 kommentarer:

gullfisk sa...

oi! dei va skikkelig kule, me likes:)dersom du tørr å gå med sånne i et bryllup, vil du jo i alle fall uten tvil verr den aller kulaste da..

Ragna sa...

Jeg synes skoene kan passe til bryllup men jeg drister meg til å foreslå at du ikke går i sort. Sort er jo ikke en bryllupsfarge :-) Og så tror jeg skoene blir kule med en romantisk kjole som skaper en skikkelig stil-kontrast. Hvis du ikke bruker å gå i pudderrosa femninine flagrende chiffon-kjoler til vanlig så er dette definitivt skoene og anledningen å gjøre det til...

Åsa sa...

Ja, jeg liker de veldig godt, og er selvsagt enig i at svart kjole ikke er særlig fint i bryllup. :)

Mona sa...

Me LOVES.