lørdag 1. mars 2008

Haloi i Hanoi?

Har kjoept oss flybillett til Hanoi, og drar dit i kveld. Planen er aa dra direkte derfra til Halong Bay saa snart som mulig, hvilket sannsynligvis vil si i morgen. Og etter Halong kjoeper vi billett paa en buss som er saann at man kan hoppe av og paa paa hvilke man vil av alle stoppesteene nedover kysten. Saa vi faar se hva de neste ukene bringer...

Flere bilder

og noen til...


Pst, Renate eller Jorun Maria: hvordan faar jeg til aa lage linken saann at man trykker paa et ord isteden for at hele http: adressen legger seg inn? Jeg har ikke faatt det til enda, men har sett at dere er blitt veldig ekspert paa blogspot naa....

2 kommentarer:

Jorunn Maria sa...

hei! marker ordet som skal være link, og trykk på det litt rare grønne tegnet som befinner seg mellom tegnet for å velge farge på skrift og tegnet for "plasser-text-til-venstre", littegranne dårlig forklart, spør igjen hvis du ikke finner ut av det:) har vært dårlig med kommentarer fra meg, hatt travle tider. tenkte jeg skulle maile, men hvilken mail bruker du? klemm!

Åsa sa...

bruker gmail: asa.nord@gmail.com
Tror jeg forstaar hva du mener, og skal sjekke om jeg faar det til. Kult, takke og bukker!
Klemmmm tilbake!