torsdag 30. oktober 2008

301008

Film: SF Norge (min tidligere arbeidsgiver)
Så er enda dag til i ferd med å gå forbi. Jeg har jobbet hele dagen. Men har også fått tid til litt annet. Har blogget, svart på et par skoleoppgaver, lest litt journalistikk og vært en tur på posten. Fikk pakke. Sjette filmen i Varg Veum serien kom hjem til meg i dag. Jeg skrev og spurte om de kunne sende meg den, siden jeg jobbet på de fire første. Jammen var de ikke så snill at den kom. Gleder meg til å se den. Vet nesten ingen ting om den for en gangs skyld. Alle de andre kunne jeg jo ut og inn. Hadde lest manuset ti ganger for hver film, dette har jeg ikke bladd i en gang. Herlig. Det er en ting man blir utrolig god til av å jobbe i kulturbransjen. Det er å sjarmere seg til å ting gratis.

Ingen kommentarer: