søndag 5. oktober 2008

I bring you: Emiliana Torrini

Min kjære søster tipset meg om denne fantastiske damen i går. Halvt italiener og halvt islending er hun. Ganske så eksotisk mix! Jeg ble umiddelbart forelsket i den nydelige stemmen hennes. I dag viser det seg at en av hennes tidligere CD'er faktisk befinner seg i CD-hyllen i stuen her hjemme. Erik har all verdens fin musikk, og er særlig fan av fin kvinnelig vokal, så jeg burde kanskje ha gjettet at damen ikke var ny for ham. Men jeg er så dårlig til å huske musikk, så selv om jeg selvsagt hadde hørt den før er dette en ny oppdagelse for meg likevel. Besøk hjemmesiden hennes, eller sjekk henne ut på My Space. Trykker du på bildet over kommer du til låten jeg falt sånn for i går: Me and Armini, fra hennes siste album.

Ingen kommentarer: