lørdag 11. oktober 2008

Magisk lørdag

Foto: Åsa (Helen og dj-pusen)
Nettopp kommet hjem fra jobb. Har brukt 9 timer av dagen på en fotoshoot på teateret. Blir mye venting en sånn dag. Derfor også en del blogging innimellom. Men jeg lover det er mye løping og jobbing når det er behov for min assistanse. Yay. Bildene vi tok i dag skal brukes i den neste katalogen teateret skal lage. Dere aner ikke hvor mange måter det er mulig å dandere et laken som skal ligge slapt over et møbel på altså! I dag har jeg blitt gresselig god på nettopp det. Ellers har jeg besmykket pene damer, delt ut glass med fake champis, ordnet blomster i vaser, båret på tunge møbler og stulla og stella litt. Fotografen var happy. Da er jeg happy.

Nå skal jeg dusje og så skal jeg ut og leke med Jørgen og Helen. Gleder meg!!

Trykk på bildet så får du dagens fineste låt. Jeg fant den på Cato sin blogg og ble helt forelsket. Har spilt den en haug med ganger allerede i dag. Ha en fin lørdag du også!
Kveldens tips fra fashionista-Åsa: Ikke lek med neglelakk i mørket. Det kan få katastrofale følger. Det er meningen å SE når du legger den, så vet du at du treffer lissom.

Ingen kommentarer: