torsdag 30. oktober 2008

Little bit in love with winter


Gradestokken utenfor vinduet mitt viser en halv grad! Brrrr, hufse tufs! Men himmelen er strålende blå, bakken er tørr og solen skinner på Løvstakken. Ikke alle trærene har kledt seg naken for vinteren, noen av dem står fremdeles der og gnistrer i all sin rødorange høstprakt. For en lykke. I dag er det en nydelig verden der ute! Det må feires med litt mer Lykke Li. Trykk på bildet og hør Little Bit sammen med meg. Nå skal jeg kle meg i masse gode varme klær og dra på jobb. Ha en fin dag, det skal jeg!
(Syns forresten videoen til denne Lykke Li låten er utrolig artig.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en topp dag i kulda Åsa... skal høre på sangen med deg jeg... dog fra sengen, brrrrr....

Åsa sa...

Fin låt. Gjør en glad på en litt for kald dag ;)