lørdag 5. januar 2008

Godt nytt år!

I dag er jeg full av overskudd og energi etter en lang dag med bruktbutikk raiding sammen med Maria og Jorun Maria i går.
Veldig fornøy med fangsten.
Skal se om jeg klarer å finne ut av hvordan legge inn biler her i løpet av dagen. Må jo lære meg dette før jeg drar.
Har prøvd å google hva som er fashion i thailands backpackerverden akkurat nå uten å finne noe egentlig.
Tenkte jeg skal begynne å pakke i dag. Tjohoooo, gleder meg til å finne fram singletter, shortser, skjørt og flipflops :)

Her er noen eksempler på fangsten fra bruktbutikkrunden:

Pumps fra Fretex


Herlig minne fra 80-tallet ;) Fretex. Blir gøyal til både jeans og kjoler til sommeren...



Bredt ruskinnsbelte Fretex. Forøvrig veldig fornøyd med kjolen også som selvsagt er et HM kupp. Litt 70 tall over den...

Ingen kommentarer: