søndag 6. januar 2008

Reisefeber

Har såvidt begynt å pakke... Funnet frem shortser, skjørt og topper. Konstantert at Flipflop beholdningen er veldig bra... Shortser og skjørt er ok, men må ha nye topper og kjoler! Heldigvis koster det slett ikke mye å kjøpe masse nytt når jeg kommer til Thailand. Ellers har vi bestilt de to første nettene i Bangkok. Det har jeg aldri gjort før. Men denne gangen ville vi gjerne ha et sted med muligheten for en dukkert i et basseng. Men jeg hadde lyst å være på eller i nærheten av Khao San Road. Fordi jeg er kjent i området. Så vi bestemte oss for Buddy lodge midt i Khao San. Har vanligvis bodd bak tempelet der det er litt mer stille, men det går nok bra dette også. Rommene ser i alle fall bra ut, og basseng blir nok digg. Vi skal jo uansett ikke være lenge i Bangkok før vi drar til Krabi! Har fått skikkelig reisefeber nå.

Er det rart, når jeg vet jeg skal være her om bare tre uker...? Og kjenne varm sand mellom tærne og lukten av solvarmet hud blandet med salt sjølukt. Kan nesten ikke vente...

Ingen kommentarer: