torsdag 10. januar 2008

Overraskelser som gjør livet bedre :)

I går ble vi plutselig invitert på overraskende middag hos Kedy og Ingis. Chris, Erik og meg var der. God mat og godt selskap! Vi ble sittende og leke med appel TVen og se en hel masse Youtube greier. Favoritten min fra gårsdagen var denne fantastiske acapella gjengen (Naturally Seven) fra Metroen i Paris. Skulle ønske jeg var der og opplevde det! Folk som gjør sånne overraksende stunts på steder der man ikke forventer det -de gjør liksom livet enda litt mer verdt å leve!

http://www.youtube.com/watch?v=yKOnqy61ahA

I dag har jeg vært og handlet inn pynt og snacks til BFSK sin årsfest sammen med Birgitte. Gleder meg til lørdag, det blir sikkert kjempebra fest! Veldig fornøyd med pynten vi kom opp med. Vi var veldig målbevisste og flinke og plutselig var vi ferdig mye tidligere enn vi hadde trodd. Da ble det tid til å sitte et par timer og dinglet med bena i sofane på Cafe Opera. Deilig. Overraskende fin formiddag med noen energirike samtaler!

Dette er et lite utsnitt av reslutatet. Tipset er å finne et fint/morsomt gavepapir og klippe lange remser med "papirløper". Legg til litt ballonger og serpentinere i matchende farger og Voila! Det ble veldig fint altså...

Ingen kommentarer: