fredag 12. juni 2009

monchhichi-himmelen



Foto: Privat
Monchhichis. Disse japanske bamsene (Bims, som de het på norsk) var kjempepopulære da jeg gikk på barneskolen tidlig på 80-tallet. Min venninne Eli og jeg var veldig opptatt av dem. Japan er selvsagt Monchhichi-heaven, med egne conceptstores! Synd at det er ca 25 år for sent til å oppleve det som himmerike. Ja, Japanbildene drypper altså inn. Slowly, slowly. Har fremdeles mer moro på lager. 

I dag fikk jeg unnagjort språkeksamen. Med en god magefølelse på tross av at det var en drittoppgave. Men come to think of it, så vil vel en eksamen stort sett alltid bestå i drittoppgaver... I kveld koser jeg meg med å slappe av. Alene hjemme med Seigdamer og Smash

2 kommentarer:

Eli sa...

Ååååå, der skulle jeg har vært! Bimsen min er fuktskadet og lukter litt rart etter mange år i en mørk kjeller...

Åsa sa...

He, he, jeg aner ikke hvor min er! :( Men den ligger vel kanskje et sted på loftet hjemme på Os. Gode minner i alle fall :)