mandag 18. august 2008

En tøffel og en sko

Foto: Erik
Ja sånn kan det gå når man bare finner en hyttetøffel... (Den andre låg så langt under sengen at jeg ikke klarte nå den.) Siste skrik på tøffelfronten er vel dette neppe. De er ikke varme i sålen en gang. Bare veldig varme oppå. Helt tullete. På et kaldt hyttegulv trenger man en god og varm såle! Men hva gjør vel det? Det skal ikke alltid være en mening med alt vi gjør her i livet!?

Ja nå har dere vel ventet i stor spenning en hel uke på hva som skal skje med buksen min. Blir den lang eller blir den kort har dere vel brukt uken til å fundere på? I mellomtiden har jeg vært på ferie, langt fra pc og bloggens verden, og ikke tatt de kjære blogleserne mine på alvor. Selv om ett og annet førhåndsinnstilt bloginnlegg har lagt og ventet på dere de fleste dagene.
I tretiden i natt kom vi ramlende inn dørene her hjemme, og nå skal jeg snart bestemme meg. Men først har jeg litt av hvert å vaske og rydde og en laaaang liste med blogginnlegg er planlagt, for jeg har selvsagt bilder å by på. Så følg med følg med, de neste episodene blir spennende!

Ingen kommentarer: