lørdag 23. august 2008

Shabby nok!


Jeg blir helt dårlig av shabby chick i for store mengder. Litt kan jeg like men mye blir bare way too much. Særlig fordi folk nå fortiden pøser på med "fake" shabby chick. Mengder av nips fra steder som Bohus eller Living eller andre steder som selger sånn dritt som er patinert så elendig at du skulle trodd de kommer fra malerverkstedet på bygdarevyen. Det er uansett stygt stygt stygt med nye ting som er patinert sånn at de ser gamle ut. Kan ikke gamle ting være gamle og nye ting være nye og så lar vi patineringen være noe som skjer i teateret og på film?
Men på Desire to Inspire ligger nå et blogginnlegg med bilder fra leiligheter som Twig Hutchinson fra London har stylet i en ganske "røff i kantene" Shabby Chick stil. Dette kan jeg like! Utendørsbadet jeg har lånt bildet av vil jeg gjerne ta med meg når vi skal bygge hus. Så kan jeg stå der i dusjen og føle at jeg lever i en gammel Western Film hvor livet på prærien er så hardt at man må dusje med pistolbeltet på. Ville ikke det vært noe kanskje?
Se alle bildene her.

2 kommentarer:

CosiFanTutta sa...

Hehe, rett fra levra! DEN er jeg med på. Blir grønn i ansiktet av hvite blonder, bilder som liksom skal være fra "den gang da", kjøpt på Coop Obs. Ja, også engler og "pynte" krusifikser. Roser, roser og roser i glass og søte potter, med duk under - uææææ....
Tusen takk for besøk på bloggen min, og ideen om å bestille IKEA katalog på web. Det var en skjønn dame som sendte den til meg, inklusive to middager på IKEA. Det var god reklame. Liker bloggen din og stilen din. Kommer plutselig tilbake :o)

Åsa sa...

Takk :)
Godt å høre at vi er flere med samme mening...
Jeg stikker innom deg igjen også sånn plutselig.