mandag 18. august 2008

Årets trend: Trestrømper!

Ja, du leste rett, det er ingen skrivefeil... Sommeren er på hell, høsten sniker seg faretruende raskt innpå oss. Årets trend er definnitivt kjoler, støvletter og tjukke strømper. Strømpebukser og knestrømper. Men nå også trestrømper!
Sist sett i Eidfjord, men denne moten kommer kanskje til et tre nær deg hvis du gidder å kle på det?
Jeg er kanskje rar (?) men jeg blir i alle fall dødelig imponert over sånne fantastisk morsomme og litt anderledes bygdeprosjekter. Det er tydelig at de har gjort dette også for å binde folk i bygden sammen gjennom kunsten. Dessuten har de bidratt til at jeg i alle fall ble en strålende lykkelig turist når jeg oppdaget de gøyale trærene på vei opp på vidda.
Har ikke funnet mye info om prosjektet på nett, men i avisa Hordaland fant jeg en kort artikkel, og her er i alle fall noe.






Alle foto: Åsa

2 kommentarer:

Design-Shimmer sa...

Hei Åsa, gratulerer med tatnte tittel, og tomt :) Mye som skjer.
Disse trærne var jo helt fantastisk, jeg må jo bare skrive om dem på bloggen min, kan jeg bruke bildene dine, linker til deg selvfølgelig.
Vi skal også bygge nå, sitter i forhandlinger med arkitekten i disse dager, blir flatt tak hos oss, dere da?
Ha en underbar kveld

Åsa sa...

Takk takk! :)
Spennende med husbygging! Hvor blir det da?
Vi ønsker oss et slakt skrånende tak tenker jeg... Har veldig mange ideer i hodet, skal snart treffe arkitekt og diskutere ideer vi også.
Selvsagt kan du låne bildene, blir veldig glad for link selvsagt :)
Fin kveld til deg også!