lørdag 23. august 2008

Høstønsker

Kjolen er fra HM og jeg har nevnt den før, den har jeg lyst på. Så ønsker jeg meg en mørk skinnjakke. Grå eller sort. Har kikket etter en fin litt lang grå cardigan. Den eneste jeg har funnet som jeg likte kostet 800,- og loet mer enn en katt som skifter pels, så etter bare så vidt å ha prøvd den såg jeg ut som jeg hadde grodd pels over hele meg... Veldig irriterende det der syns jeg. Har opplevd det flere ganger med dyre fine strikkeklær. Det er sikkert angorakvaliteten de bruker som gjør det. Men den var altså uaktuell. Så jeg leter fortsatt. Jeg hadde en gang i tiden sånne MC-boots. De ønsker jeg meg å finne. Eller et par nye hvis de viser seg å være sporløst forsvunnet. Fornyet strømpebukseskuffen i går, det var veldig nødvendig. Til slutt skal jeg ha meg en ny sort eller grå veske meg lang rem.

Ingen kommentarer: